Klacht: Extreem lange wachtrijen

op 08 mei 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Op 22 april kwamen wij,4,5 uur voor ons vertrek met Klm naar Boedapest, aan op schiphol. Wij kwamen terrecht in extreem lange wachtrijen alvorens door de douane te mogen passeren. De rijen waren weinig gecoordineerd. Slechts enkel een paar paaltjes met banden moesten ervoor zorgen dat ieder dit netjes zou volgen. Personeel van schiphol was er bijna nergens. Klm medewerkers hebben gedaan wat ze konden voor reizigers die hun vlucht mogelijk nog konden halen, indien ze door hen ndirect door de dousne werden gelootsd. Dat was top. Voor ons stond een ouder echtpaar van boven de 80 jaar, die hun vlucht moesten halen. Op ons verzoek heeft Klm personeel hen snel verder begeleid naar douane en gate.
Ik vind het te gek voor woorden dat Schiphol zo met zijn klanten omgaat. Zij weten immers hoeveel vluchyen en hoeveel passagiers er te verwachten zijn die dag. Ze hadden allang extra personeel kunnen inzetten. Ze verdienen tochvook aan zo n groot asntal reizigers wat vertrekt vanaf hun luchthaven.

Als Schiphol verantwoording neemt en meer personeel inzet op zulke spitsdagen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BvanB