Klacht: extreem lange wachtlijst

op 20 juli 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Geachte heer/mevrouw,
vanavond ging ik met mijn kinderen eten bij de mac Donalds in Oosterhout-Zuid. Toen we aangereden kwamen was de rij bij de macdrive al opvallend. Eenmaal binnen en besteld via de paal kwamen we tot de conclusie dat er nog 30!!! bestellingen voor de onze waren. De hele mac Donalds stond vol met wachtende en klagende ouders, zeurende kinderen die ontzettend honger hadden. Het was 18.30 uur toen we aankwamen. Uiteindelijk kregen we 40 minuten later pas ons eten, wat zoals u zult begrijpen veel te lang is op dit tijdstip met buiten 35 graden en hongerige kinderen. De bestelling was helaas ook niet wat je mag verwachten na zo lang gewacht te hebben; frisdrank die lauw was (ook zonder ijsklontjes) en slappe halfgebakken frietjes. Al met al niet wat we van de mac Donalds verwacht hadden. Zelfs de kinderen gaven aan niet meer naar de Mac Donalds te willen.

Compensatie voor hetgeen we vandaag besteld hadden (2 happy meals en een groot big mag menu)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door babos1