Klacht: Extra retourkosten

op 28 mei 2020 over By Musthaves in de categorie Internetshops - Kleding

Ik had 1 artikel besteld en gekozen voor achteraf betalen met Klarna maar het artikel was niet goed dus heb het dezelfde dag nog retour gestuurd via Post NL wat mij €7,25 kostte. Vervolgens is mijn retour ontvangen en is mijn rekening op Klarna aangepast, echter blijft er een bedrag van €4,99 open staan. Ik heb een aantal mailtjes hierover gestuurd maar krijg als antwoord dat het bedrag is omdat ik het niet met DHL heb terug gestuurd en ze denken aan het milieu? Dit betekend dus dat ik aan retourkosten in totaal €12,24 heb moeten betalen. Ik vind dit echt bizar en heb dit nog nooit meegemaakt! By Musthaves geeft geen reactie meer op mijn mail wat ik erg jammer vind op deze manier verliezen ze waarschijnlijk erg veel klanten want geen 1 webshop gaat zo te werk!

By Musthaves moet geen extra kosten in rekening brengen als je zelf al volledig opdraait voor de retourkosten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over By Musthaves

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over By Musthaves nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.M.C.N.