Klacht: Extra kosten verzekering en bestuurder luchthaven Nice

op 26 juli 2017 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Auto gereserveerd via Transavia bij Cartrawler. Vooraf betaald en een extra verzekering (totaalpakket) afgesloten. Auto moest opgehaald worden bij Budget op de luchthaven van Nice.

Daar aangekomen deden ze ons een ‘fantastische aanbiedingen om voor een zeer aantrekkelijke prijs’ een duurdere auto te huren. Daar zijn we niet op ingegaan.

Daarna het inmiddels bekende verhaal over de verzekering te horen gekregen. Verzekering zou niet via hen afgesloten zijn dus we moesten een nieuwe verzekering afsluiten of een stevig bedrag op de creditcard laten reserveren. Uiteindelijk toch maar een extra verzekering afgesloten.

Daarnaast had ik de reservering en betaling gedaan voor de auto terwijl mijn echtgenoot zou rijden. Dit was niet mogelijk, er moest een extra bestuurder bijgeboekt (en dus ook betaald) worden.

Verder hadden ze een (verplichte) nieuwe service….. we hoefden de auto niet af te tanken. We betaalden wel een volle tank, maar hebben die niet leeg gereden……

Uiteindelijk moesten we nog meer bijbetalen dan het bedrag waarvoor we de auto gehuurd hadden!!!!

Ze maken bij het verhuurbedrijf misbruik van het feit dat je wilt vertrekken en niet in de situatie verkeert om alles ter plekke uit te zoeken/na te vragen!

Als het teveel betaalde bedrag terugbetaald wordt en het autoverhuurbedrijf stopt met deze walgelijke praktijken.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SylviaRegina