Klacht: Extra kosten 2 daagse Inca trail

op 30 juni 2017 over FOX REIZEN in de categorie Reizen Algemeen

In vergelijk met de groepsreis zijn de meeste kosten over de 2 daagse Inca trail dubbel in rekening gebracht.
Dag 1 van de Inca trail zijn extra (niet dubbel berekend):
– Ticket Inca trail dag1
– Lokale gids (voor 8 personen)
– Busticket Machu Picchu naar Aguas Callientes (1x)
– Lunchpakket (sober maar voldoende)
– Diner (drankjes voor eigen rekening)
Dag 2 geen extra’s (zoals hotel entree M.P. trein- en bustickets, lokale gids, alles reeds betaald)
Kortom de 2 daagse Inca trail blijkt een 1 daagse te zijn met bovengenoemde extra’s.
Deze extra’s wegen niet op tegen het bedrag van € 279,- p.p.
Gaarne van u een positieve reactie om deze dubbel berekening op te lossen.

Gerda en Ger Makkink.

Een prachtige goed georganiseerde reis, die hopende op een goed afwikkeling van voorgaande kostenaspect, positief in onze herinnering beklijft.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FOX REIZEN

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FOX REIZEN nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Makkink

4 maanden geleden - Geachte mevrouw/heer, Door uw reisorganisatie zijn we voor een klacht doorverwezen naar Klacht.nl. Volgens Klacht.nl bent u niet bereid onze klacht in behandeling te nemen. Aangezien het voor ons een serieuze klacht is, willen wij graag van u weten , wat de reden is van het niet in behandeling nemen van onze klacht. Met vriendelijke groet, Gerda en Ger Makkink. IJsselstraat 1 7399 RC Empe Tel. 0575502172

Alle klachten die gemeld zijn door Makkink