Klacht: extra komende kosten niet vermeld

op 02 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb net een veiling gewonnen, helicopterbeleving. Ik kijk altijd goed wat nog de bijkomende kosten zijn. Bij de betaling hiervan kon je nog een extra persoon bijboeken, tekst hierbij:

1 persoon extra voor de helikoptervlucht
Geniet met z’n tweeën van de vlucht
Inclusief Segway Rijden
De extra persoon zit gegarandeerd naast het raam
Geen extra administratiekosten
Je ontvangt een extra waardebon met een uniek waardebonnummer voor deze aankoop. Vergeet dit nummer niet te vermelden bij je reservering.

Reservering was via hun site, dus wilde ik gaan doen:
Extra kosten 25 euro pp om in dezelfde vlucht te zitten….??? ZIe tekst hierboven: geniet met zijn tweetjes van de vlucht!
Dan ga je er toch vanuit dat dit al bij de boeking zit, anders boek je ook geen extra persoon erbij, toch?

En tijdens de reservering moet je aanklikken of je bij het raam wilt zitten, extra kosten: + 10 euro…… ??? Zie tekst, extra persoon zit gegarandeerd langs het raam…..

Voor de boeking die ik al had gewonnen moet ik dus ook extra betalen voor langs het raam te zitten. Dit staat nergens bij vakantieveiling omschreven.

En dan moet je ook nog eens extra als je tussen 09.00 en 17.00 uur wilt vliegen…. wat is dat nu voor iets raars? extra kosten 10 euro PP.

Oftewel, je denkt op wat leuks te hebben geboden maar je komt zo dubbel zo duur uit….. niet netjes en niet fair!

Ik vind dat de extra kosten duidelijk en altijd vermeld moeten worden bij de omschrijving. Zo kom je niet voor onvoorzienbare kosten te staan. En nu is het mensen lokken. Je moet eerst betalen en tijdens de reservering zie je de extra bijkomende kosten pas. Dit is niet netjes. Ik kan het nu namelijk zo allemaal niet meer betalen....

Dus ik vind dat de aanbieder zijn teksten moet aanpassen.
En ik vind dat ze mij nu toch deze vlucht moeten geven zonder dat ik al dat extra's moet betalen.

En als ze dit niet doen, dan vind ik dat ik de extra boeking mag annuleren. En dat jullie of de aanbieder mij deze kosten netjes terug betalen. Ik ga toch geen extra boeking doen met de beloofde tekst en dat ze deze niet na komen? Aders had ik net zo goed gewoon weer op een bieding in kunnen gaan!

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 02 juli 2016 om 15:46 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te horen dat de veilingtekst niet duidelijk is geweest.
Wij gaan dit gelijk na vragen bij de verantwoordelijke relatiebeheerder.
Zodra wij hier een antwoord op ontvangen laten wij dit gelijk weten.

Sabine webcare
Vakantieveilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Koeper