Klacht: Extra incasso kosten

op 29 juli 2016 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Op 12 mei een bestelling gedaan bij pull&bear.
Vanwege onjuiste informatie bestelling niet terug kunnen sturen. Inmiddels via klarna aanmaningen gekregen om te betalen. Aangezien ik de spullen niet terug kon sturen, gewacht met betaling,

Uiteindelijk het pakket terug kunnen sturen en daarna de aangepaste rekening betaald. Vervolgens een volgende aanmaning gehad. Welke ik niet beantwoord heb (omdat rekening al betaald was). Vervolgens aanmaning van segoria gehad incl incasso kosten. Krijg ik daarna een mail van klarna dat ze mijn betaling niet kunnen plaatsen en ik het geld terug gestort krijg.

Nu bleek ik een cijfer verkeerd ingetikt te hebben. Na contact met segoria moest ik een screenshot maken dat ik deze betaling wel voldaan heb. Dit ook gedaan. ..

Maar nu sturen ze verschillende aanmaningen dat ik de incasso kosten dien te betalen. ..

Als de incasso kosten niet betaald dienen te worden

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 01 augustus 2016 om 09:35 geantwoord

Geachte heer van Dijk,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen kunt u altijd reageren op onze e-mail of telefonisch met ons contact opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

Segoria

Heeft op 06 augustus 2016 om 09:09 geantwoord

Ik moet gegevens aanleveren. . Dit doe ik vervolgens en nu naar een week, nog steeds geen reactie terug.

Alle klachten die gemeld zijn door P van dijk