Klacht: extra gemaakte kosten

AnitaKnipping op 16 oktober 2017 over Flixbus in de categorie Busreizen

ik had op 21/8/2017 twee tickets geboekt met de Flixbus van Utrecht naar Parijs. bestelnummer 8045822751,
de kosten waren 2x 19 euro heenreis en 2x 25 euro terugreis, totaalprijs 88 euro.
Op 16-10-2017 wilde ik de reis omboeken, omdat we vanaf Arnhem wilden reizen. Ik belde naar de klantenservice van Flixbus en vroeg of dat mogelijk was en of dit extra geld kostte.
De mevrouw zei dat ik slechts 1 euro per enkele reis extra kosten hoefde te betalen, voor de rest zou de reis niets extra kosten. Ze zei dat er nog voldoende plaatsen beschikbaar waren voor de bussen vanaf Arnhem, zodat ik met een gerust hart kon boeken.
Ik annuleerde de bustickets en kreeg een vouchez ter waarde van 84 euro (tegoedboncode REBFR6XGZ9L6). Toen ik een nieuwe reis boekte vanaf Arnhem bleek deze reis veel duurder te zijn. ik moest totaal 62,78 bijbetalen. Ik heb direct teruggebeld naar de klantenservice om de annulering ongedaan te maken en de oorspronkelijke boeking te handhaven, maar dit kon volgens de dame niet.
Ik dien een klacht in, omdat ik volgens de klantenservise slechts 4 euro extra hoefde te betalen bij omboeking en ik nu met hele hoge extra kosten zit die ik moest maken. Ik vind dat de klantenservice mij had moeten vertellen dat ik veel duurder uit zou zijn als ik nieuwe tickets zou kopen. Ik had hier specifiek om gevraagd.

Ik wil graag het bedrag van 62,78 retour ontvangen. Dit zijn de extra kosten die ik onterecht heb gemaakt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flixbus

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flixbus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door