Klacht: Extra een afschrijving op 02-05-2016 gedaan

op 07 mei 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks dat ik geen accoord heb gegeven werd er op 2 mei 2016 nogmaals 42,34 euro van mijn rekening afgeschreven, het zelfde bedrag is op 28 april 2016 afgeschreven hiervoor heb ik wel een accoord gegeven.
Ik wil verder met rust gelaten worden en geen mededelingen op mijn computer meer krijgen.

Gewenste Oplossing:

Er een bedrag teruggestort wordt en met rust gelaten wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 09 mei 2016 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

9-Mei-2016 Heer, mevrouw Leijder per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Longakit
x