Klacht: Extra buitengerechtelijke kosten

op 07 februari 2018 over Flanderijn en van Eck in de categorie Deurwaarders

Hoi met bert ik kreeg 4 january een mail van flanderijn dat ze een vordering van 182 euro wilden zien binnen 15 dagen heb ze gebeld dat het in 2 keer kon betalen heb de eerste betaald 17 january en zou de 2e betalen voor 28 january heb ik gedaan kreeg ik van de week dat ik nog voor 7 feb nog 23 euro moest omdat ik niet het hele bedrag binnen 15 dagen heb betaald heb ze gebeld kreeg het antwoord dat ik toch moest betalen zei waarom is dat 17 january niet gezegd in het telefoongesprek had ik die 80 euro kunnen lenen het antwoord van hun was dat het wettelijk vast is gelegd nog effe moet ik een curcus wetboek gaan nemen belachelijk voor woorden heb die 23 euro gelijk gestort voordat ik weer boete’s krijg dus een betalingsregeling is alleen in hun voordeel gr bert

Dat het eerlijk moet gaan en niet van die kinderachtige regeltjes

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flanderijn en van Eck

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flanderijn en van Eck nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JW5RPD