Klacht: Extra betaling

op 22 juli 2017 over Sunny cars in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een auto gehuurd in Gran Canaria en alles geregeld en betaald een som van 116€.
Dit was allemaal tiptop in orde we waren tevredenen dit is allemaal geregeld op 11-04-2017.
Onze reis was van 27-05-17 tot en met 03-06-17.
Nu hebben we via de visa rekening nog een bedrag van 103€ moeten betalen, van wie of wat weten we niet!!
Onze reserveringsnummer was 7342307 besteld bij Sunny Cars Saturnusstraat 2132 Hoofdorp.
Graag een antwoord aub.

Gewenste Oplossing:

Graag een uitleg en nog liever de terugbetaling want dit was niet afgesproken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunny cars over deze klacht.

Bericht van Sunny cars

2 maanden geleden - Beste Juliette, Wat vervelend dat er toch onverwachte kosten zijn afgeschreven. Ik raad je aan een kopie van de afschrijving en het huurcontract in te sturen naar customercare@sunnycars.nl. Mijn collega's zoeken graag uit wat er gebeurd is. Met hartelijke groet, Pieta

Alle klachten die gemeld zijn door juliette 12