Klacht: extra betalen WC

op 24 december 2017 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

23 december met gezin uitgebreid gelunched bij La Place in Venendaal langs de A12, ruim 40 euro afgerekend. Vervolgens het toilet willen bezoeken. Maar hier werd 70 cent pp voor gevraagd. Botte reactie van het personeel toen wij om opheldering vroegen. We zouden bonnetjes krijgen en dan moesten wij opnieuw een bestelling per persoon doen en zouden dat 50 cent korting krijgen pp.
Schandalig vonden wij dit! Je hebt in Nederland het recht om naar het toilet te gaan als je gast bent, wettelijk mag dit niet eens. Volgens de consumentenbond moet toiletbezoek in horeca-gelegenheden
gratis zijn. Ze noemen de kosten schandalig. Een schoon toilet hoort bij horeca gelegenheden bij de prijs inbegrepen te zijn!
Wij zijn uit principe niet naar de toilet gegaan. De heren konden buiten in de bosjes plassen, de dame heeft het opgehouden tot de volgende stop waar wel de gelegenheid was om gratis van het toilet gebruik te maken.

Gratis toilet voor betalende klanten!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over La Place

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over La Place nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door annefleurig