Klacht: Extra betalen bij aankomst vliegveld

op 28 juni 2017 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb een ticket gekocht via supersaver voor een vlucht van Jetstar van Jakarta naar uiteindelijk Hobart. De bevestiging ontvangen van het ticket met daarop ook de totale prijs van het ticket en de bevestiging dat hieraan voldaan is. Eenmaal aangekomen op het vliegveld word ik bij de incheckbalie geinformeerd dat ik bij moet betalen (ongeveer 80 euro). Voor alle duidelijkheid, alle kosten mbt bagage en belastingen was reeds voldaan en dit was ook zichtbaar in mijn boekingsbevestiging. Zonder bij betalen mocht ik echter niet mee, Supersaver geeft op mijn vragen om opheldering geen serieuze reactie. Ik ben een ervaren vliegtuig passagier en in de honderden vluchten en boekingen die ik heb gedaan heb ik dit nog nooit meegemaakt. Het bijbetalen is schandalig en de afhandeling van Supersaver is indien mogelijk nog schandaliger. De 2 bonnetjes met bewijs heb ik al naar Supersaver op gestuurd maar hier is volgens mij niet eens naar gekeken.

Ik verwacht een restitutie van extra betaalde bedrag waar ik aan moest voldoen op het vliegveld. Ik kan hier maar 1 bijlage toevoegen maar ik heb uiteraard ook de boekingsbevestiging met daarop de prijzen staan en mijn betalingsbewijs.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pimzoon