Klacht: Expresslevering nog niet geleverd!!!

op 15 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Expreslevering maandag, 5 juli bij ‘Art&Craft’ (Gent) besteld voor een levering op dinsdagochtend, 10 juli. Ik kreeg op dinsdag, 11 juli een mededeling van u dat mijn levering nog niet geleverd werd, omdat er zich een sorteerfout voordeed. Uw firma ging dit zo spoedig mogelijk op lossen, maar sinds dinsdag, 6 juli heb ik nog geen bericht terug ontvangen. Ik snap niet dat ik zo lang moet wachten op een antwoord en mijn expressleving nog niet geleverd is en wordt. We zijn inmiddels 6 dagen verder zonder enig antwoord.
Graag zo snel mogelijk een oplossing en de levering!!!

Graag zo snel mogelijk een oplossing en de levering!!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 12:55 geantwoord

Geachte heer Moise,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door felix.felix