Klacht: exorbitante bedrag voor graafmelding en geen reactie op verzoek om specificatie

op 19 juni 2017 over ARL Loodgieters in de categorie Loodgieters

ARL Loodgieters berekent een exorbitant hoog bedrag van 142 euro excl. BTW voor een graafmelding waarvan ze de specificatie niet kunnen overleggen. Ook roept dit vragen op omdat een mechanische graafmelding slechts 19 euro kost ben ik achter gekomen. In dit geval was er ook geen sprake van mechanische graven. Al met al een totale rekening van 912,15 euro ontvangen voor het vervangen een stukje riolering dat verzakt was. Terwijl eerder aangegeven was dat dit ong. 800 euro totaal zou kosten. Verschillende keren gebeld en gemaild. Maar tot nu toe nog steeds geen specificatie ontvangen waar het bedrag voor nodig was. Wel hebben we ter plekke moeten betalen, ook al deed de mobiele pin het niet. Dan maar naar een pinautomaat rijden werd er gezegd. Al met al een onbetrouwbaar bedrijf en ik adviseer om heel ver weg te blijven van dit bedrijf.

Ik ben tevreden als ik de specificatie ontvang, waarin vermeld staat waar het bedrag van 142 euro voor bedoeld was. Rest zal ik niet terugkrijgen. Ik voel me al heel erg belazerd met de hoge rekening maar kosten opvoeren die niet te verklaren zijn!

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar ARL Loodgieters over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Jehee