Klacht: Even Apeldoorn bellen? Doe het nooit, brengt alleen maar ellende

op 02 april 2013 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Bij een telefonische aanvraag voor een woongarant verzekering, wordt de achternaam verkeerd genoteerd door de betreffende medewerker. Vervolgens komen alle formulieren en polissen binnen, maar de achternaam is verkeerd genoteerd. Telefonisch contact gehad met de klantenservice en die zeiden heel dreigend nu betalen en dan kijken we wel, maar eerst betalen. Verongelijkt vraag ik, het kan toch wel aangepast worden? Ja, maar eerst betalen. Dit was zo vreemd en toen maar besloten om af te zien van de polis en dus ook de betaling. Vervolgens krijg ik een nota van een deurwaarde, 4x zo hoog. Na het tonen van bewijs bij de deurwaarde dat de naam verkeerd stond ed. Gaf hij ons gelijk, maar hij moest wel het bedrag innen. Als ik een deurwaarde kon inschakelen had ik die op Centraal beheer gestuurd. Maar het werkt helaas niet zo, wie de grootste spierballen heeft die wint. En vaak zijn dat de grote bedrijven.

Ik kan niet meer tevreden zijn, echt niet. Geen verzekering, meer dan 100 euro aan kosten, stress en nog minder vertrouwen in verzekeraars. Hoop wel dat de Kifid eens een keer hard optreedt, want daarvoor zijn ze er. Om de consument te beschermen.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Centraal Beheer Achmea een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Centraal Beheer Achmea

Heeft op 02 april 2013 om 12:58 geantwoord

Wij hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. Helaas kan ik jou met deze klacht niet verder helpen.
Naar aanleiding van ons gesprek zullen wij je onvrede meenemen ter optimalisatie van onze klantenservice.
Als je vragen hebt dan helpen wij je graag.

Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 8000
webcare[@]centraalbeheer.nl

Alle klachten die gemeld zijn door shukri