Klachten over Eurotops

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Eurotops zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Eurotops in de categorie Internetshops - Elektronica

1 klachten gemeld
1.0 /10
1 stemmen

Tijdslijn

betalingen

Klacht van op 10 augustus 2017 over Eurotops in de categorie Internetshops - Elektronica

het is eigenlijk geen klacht,maar een vraag over de betalingen,die zouden moeten gestuurd worden naar meester De Muyt,Bloemestraat 57 te 9990 Maldegem of via haar e-mail lngrid.demuyt@skynet.be zij is de bewindvoerster dank u bij voorbaat,en vriendelijke groeten Lees meer

bestelling niet ontvangen

Klacht van op 28 oktober 2016 over Eurotops in de categorie Internetshops - Elektronica

bij deze laat u weten dat ik mijn bestelling;balpen-audiorecorder,bestelnr;27 934 nooit heb ontvangen of in ontvangst heb genomen,daar ik nu pas een schrijven van betaling heb gekregen maar ik kan moeilijk deze betaling doen vermits ik nog steeds niets heb... Lees meer

WC toverpoeder

Klacht van op 25 september 2013 over Eurotops in de categorie Internetshops - Elektronica

Het produkt voldoet niet. Het werkt totaal niet zoals omschreven,gewoon misleiding. Een e-mail gestuurd met klacht maar krijg als enige reactie "onze excuses dat het product niet voldoet aan uw eisen, we hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd". Lees meer