Klachten over Eurosport

11 stemmen

Eurosport Complimenten

Uitspraak naam Dajanova

Klacht van Fernanko op 23 augustus 2023 over Eurosport in de categorie Omroepen

Bij WK atletiekuitzending legt men de klemtoon op 'no' bij de naam Dajanova. Bij zulke namen ligt de klemtoon altijd op de derde lettergreep van achteren, dus op 'ja'. Lees meer

Commentator

Klacht van Tineke Woltinge op 21 augustus 2023 over Eurosport in de categorie Omroepen

Ik geniet van de WK atletiek in Boedapest. Mijn enige commentaar is dat Michel eh Boeting eh om de eh haverklap eh eh zegt. Ik vind dit erg irritant. Kan iemand hem daarop attenderen?! Verder prima! Lees meer

Ongehoord fanverslag

Klacht van NARRABELAIS op 15 juni 2023 over Eurosport in de categorie Omroepen

Allereerst mijn complimenten voor vooral uw wieleruitzendingen De kwaliteit van Jeroen is goed Maar zijn voortdurende aandacht voor Evenepoel is echt misselijk makend Als neutrale en toch chauvinistische commentator kan hij een voorbeeld nemen aan José de Cauwer Lees meer

Promotiespot Roland Garros

Klacht van Atze Gerrit op 08 juni 2023 over Eurosport in de categorie Omroepen

Elke keer als ik deze verheerlijking van het tennistoernooi zie moet ik denken aan een fragment uit de film Schindler’s list. In de spot m.b.t. Roland Garros komt blijkbaar vederlichte gravel uit de lucht vallen en bedekt wegen en auto”s. In... Lees meer

Slechte programmering

Klacht van Timo E op 05 juni 2023 over Eurosport in de categorie Omroepen

Slechte keuze qua wedstrijden. Jullie laten totaal oninteressante wedstrijden zien (zoals nu een dubbelpartij) terwijl Rune een 5e set aan het spelen is. Vreemde/slechte keuze en dat is wel vaker het geval (of midden in een spannende wedstrijd switchen). Ik... Lees meer

Geneuzel bij Giro

Klacht van DPSdB op 25 mei 2023 over Eurosport in de categorie Omroepen

Is er geen betere commentator beschikbaar dan Jeroen van Bellegem. Deze man hoort zichzelf zo graag praten. Veel niet relevante informatie om zijn kennis maar te etaleren. Het geluid zet ik regelmatig uit. Lees meer

Verslaggeving Giro

Klacht van Stephan Matenaar op 22 mei 2023 over Eurosport in de categorie Omroepen

Kan er niet a.u.b een andere verslaggever gezocht worden voor Meneer Jeroen Van Bellegem? Als voorbeeld etaleert hij over een wijnbedrijf tot 2x toe terwijl een interview met Bauke Mollema totaal geneerd wordt? Ik snack naar koerscommentaar i.p.v. priveomstandigheden van... Lees meer

Evenpoel gejank

Klacht van Leon F1 driver op 16 mei 2023 over Eurosport in de categorie Omroepen

kan die Belgische commentator Jeroen effe stoppen met dat gejank over Evenpoel, zit noe al 3 uur te janken als dit als dat , Evenpoel is thuis en de tour stopt voor niemand , ook de Giro niet. Lees meer