Klacht: Bol.com cadeaubonnen niet zelf aangevraagd en zijn bij invullen in bol account ook al gebruikt

sabrinazwager op 06 februari 2020 over EUpanel in de categorie Spaarprogramma's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mijn account van eupanel staat dat ik 28 oktober ‘19 2 Bol.com binnen van €10 zou hebben aangevraagd. Dit heb ik echter niet gedaan. Bij het invoeren van de codes op bol.com krijg ik de melding dat deze codes reeds gebruikt zijn. Niet door mij, dat kan ik aantonen doordat die codes niet in mijn bol.com account staan. Eupanel reageert niet op mijn e-mails hierover.

Gewenste Oplossing:

Als ik 2 bol.com cadeaucodes van €10 krijg die wel te gebruiken zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EUpanel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sabrinazwager