Klacht: Etos klantenkaart

op 03 juli 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Beste, via een Etos filiaal kreeg ik een spaarkaart aangeboden waardoor ik door middel van een puntensysteem kan sparen voor een niveapakket. Omdat ik zeer regelmatig mijn producten aanschaf bij Etos heb ik mezelf laten verleiden tot deze actie. Dit inmiddels met groot ongenoegen!!!!
Ik heb een account aangemaakt onder het volgende e-mailadres: moniquegillesen@hotmail.com. Wanneer ik mijn punten wilde verzilveren werd mijn mede gedeeld dat er geen registratie was plaats gevonden oo de kaart…. Ik kreeg hierbij het advies een nieuwe kaart mee te nemen en mezelf opnieuw aan te melden. Dit heb ik ook gedaan, echter was bij de nieuwe registratie exact hetzelfde probleem. Mijn kaart met het volgende nummer 2621347758775 heeft dus geen enkele spaarpunt.
Meerdere malen ben ik ddoor het Etos filiaal bergen op zoom gebeld dat het probleem opgelost zou zijn, aangekomen in de winkel was dit niet het geval.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en zou hierover terug gebeld worden, ook dat is niet gebeurt.
Ik hoop door deze mail op een passende oplossing en hoop hierbij mijn 3 pakketten in ontvangst te kunnen nemen. Anders zal het filiaal een trouwe klant verloren zijn.

Niet!!!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mjjjgillesen