Klacht: etos klantenkaart spaarsctie nivea zomerpakket

op 22 juni 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een etos klantenkaart en voldoende punten gespaard, een account gemaakt, de kaart aangemeld en hoera, op naar de etos om mijn nivea zomerpakketje op te gaan halen. Maar nee, dat ging niet door, ze konden in de winkel de punten niet lezen, ik moest thuis nog maar eens aanmelden of de klantenservice een mail sturen. Aanmelden lukt niet, omdat de site niet wil laden en de klantenservice een mail sturen lukt ook niet..omdat de site niet wil laden. Wat een teleurstelling en tijdsverspilling.

Gewenste Oplossing:

Als niet alleen ik, maar alle klanten de gespaarde punten kunnen omzetten in het afhalen van een Nivea zomerpakketje en iedereen de klantenkaart wel kan ggebruiken op een makkelijke manier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klant etos parkwijk