Klacht: Eten slecht in hotel

op 29 augustus 2016 over Boosten Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Nou ik heb even het filmpje van red mijn vakantie terug gekeken. Nou inderdaad eten zeer slecht we hebben het 2x geprobeerd 1x de middag en 1x de avond, zo slecht… Dat geef je je hond nog niet te eten. Ontbijt elke dag hetzelfde en de borden moest ze met een servet droogmaken omdat ze nog nat waren. 8 dgn buiten de deur gegeten met ze 3 tjes. En zoals mij vele andere hoop dat deze mensen ook een klacht indienen , en dat boosten toch eens gaat kijken naar de kwaliteit van het eten daar. En ook nog geen ijsje te krijgen in heel het hotel voor de kinderen en als je het dan in het winkeltje ging halen wilde ze dat je dat nog buiten op at ook schandalig.

Bus reis heen geweldig gezellige chauffeurs en hostess, terug de chauffeurs waren niet zo spraakzaam als de heen weg en hostess was 1e weekend maar deed der best. Hotel kamer overigens prima in orde.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boosten Reizen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boosten Reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica van der heyden