Klacht: eten niet gekregen

Corrie Honee op 20 september 2021 over thuisbezorgd.nl in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben gisteren om 17.23 chinees besteld via thuisbezorgd, en na 1,5 uur met het restaurant contact opgenomen, die geen bestelling heeft doorgekregen. Thuisbezorgd is niet te bereiken, wel betaald maar geen eten. Nergens een telefoonnummer te vinden van thuisbezorgd. Dit is een heel slechte service

Gewenste Oplossing:

mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie Honee