Klacht: eten bij La Place Maarsbergen

op 17 juli 2012 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

afgelopen vrijdagmorgen wilden wij in Maarsbergen een broodje Tonijn gaan eten (mijn favoriet bij La Place Veenendaal). Eenmaal binnengekomen op de broodjes afdeling was er voor de zoveelste maal geen broodje tonijn. Wat er wel lag zag er redelijk netjes uit totdat ik de persoon die de broodjes klaarmaakte observeerde en tot mijn verbijstering zag dat deze de broodjes klaarmaakte zonder handschoenen te dragen. Onhygienischer kan het niet. Ongeinteresseerd stond deze jongeman tijdens het klaarmaken ook nog eens tussendoor met zijn handen onder zijn neus door te wrijven. Genoeg gezien: dienblad (vervuild) weggezet en een kopje koffie met een mooi stuk notentaart gehaald. Eten daar? Nee, niet eerder dan wanneer er op de juiste wijze omgegaan wordt met de prachtige ingredienten, want daar ligt het niet aan!!!!!

Als de bliksem er voor zorgen dat hier een manager loopt die het uitvoerende personeel hierop wijst en daarna de boel goed in de gaten houdt! Dit is doodzonde aangezien het een prachtige locatie is, die bij de opening goed vol zat maar de laatste tijd aan gasten gebrek lijkt te hebben (als wij een poging wagen). Zonde! Doe er wat aan!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 03 augustus 2012 om 13:52 geantwoord

opgelost in overleg met gast.

Alle klachten die gemeld zijn door navado