Klacht: Estelle mood

op 18 mei 2017 over Courlux International in de categorie Oplichting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg gedurende lange tijd pakketjes aan van jullie.

Één paketje heb ik betaald. Alle andere pakketjes heb ik retour terug gestuurd.

Één ik ben helemaal niet te vreden over dit product. En twee ik heb deze nooit zelf besteld.

Ik wil bij deze dit laatste paketje terug sturen.

En ik wil verder NIETS meer ontvangen van jullie.

Ik hoop bij deze dat ik dit volledig kan rechtzetten. Nadat ik heb bevraagd aan de telefoon van gerechtsdeurwaarder hoe ik dit kan doen. Waar de secretaresse mij bijstand heeft gegeven. En deze gerechtsdeurwaarder vermeld.

Gewenste Oplossing:

Als jullie niets meer opsturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Courlux International

3 maanden geleden - Geachte mevrouw, Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u mededelen dat wij het lidmaatschap van Estelle Mood voor u hebben stop gezet. U zult geen verdere zendingen ontvangen, het laatste pakket zien wij graag retour incl factuur i.v.m de openstaande kosten bij de gerechtsdeurwaarder. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Anita Courlux klantenservice Hageman PO BOX 10150 Essen 035-559535

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 26 juni 2017 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u mededelen dat wij het lidmaatschap van Estelle Mood voor u hebben stop gezet. U zult geen verdere zendingen ontvangen, het laatste pakket zien wij graag retour incl factuur i.v.m de openstaande kosten bij de gerechtsdeurwaarder.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Anita

Courlux klantenservice
Hageman PO BOX 10150 Essen
035-559535

Alle klachten die gemeld zijn door V. Van Bael