Klachten over ESPN

2.1 /10
28 stemmen

Tijdslijn

Geen WTA tennis meer

Klacht van Sylviakroon op 07 januari 2022 over ESPN in de categorie Omroepen, Tv- en Radio programma's

Ik vind het onbegrijpelijk dat het WTA tennis uit het pakket is gehaald Veel mensen zijn gedupeerd hierdoor. Zeker in deze tijd dat je hele dagen thuis zit Ik heb gelijk het plus pakket eruit gegooid Een zeer teleurgestelde tennis fan . Lees meer

te nadrukkelijk aanwezig

Klacht van C.P.A.C. Van Riel op 19 december 2021 over ESPN in de categorie Omroepen, Tv- en Radio programma's

Weer kijk en luister ik naar ESPN. Vandaag naar Feyenoord - Ajax, met in de studio commentaar/analyse door Mario Been en Perez (ben de voornaam even kwijt). De wijze waarop Perez zowel de gespreksleider als Mario Been onderbreekt en langdurig... Lees meer

Ajax op tv

Klacht van Ronald Rauxloh op 11 november 2021 over ESPN in de categorie Omroepen, Tv- en Radio programma's

Ik betaal graag om mijn club op tv te zien Nu begrijp ik dag de wedstrijd Ajax Barendrecht niet uitgezonden word terwijl jullie wel de uitzendrechten hebben Wat kan ik doen om deze wedstrijd toch te zien?? Lees meer