Klacht: Ernstige storing na verplichte software update per 23-08-2016 door Canal Digitaal

op 29 augustus 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Wij zijn al sinds ruim 8 jaar klant bij CD. Af en toe een storing, maar in het algemeen tevreden. Een verplichte software update per 23-08-2016 bracht echte problemen. Wij zijn niet meer in staat om fatsoenlijk televisie te kijken. Uiteindelijk verwijt men ons nu dat wij geen VOLLEDIGE ontvangst hebben terwijl wij, volgens de software van Canal Digitaal zelf over een constante goede (dus volledige?) ontvangst beschikken. Pogingen om tot een oplossing te komen stranden chronisch door, als het moeilijk lijkt te worden, de fout onze richting op te sturen. Een duidelijk geval van een doodlopend pad dus. Tijd dat de bevoegde organen zich hier over gaan buigen. Vandaar deze klacht.
PS de juiste ingangsdatum vh contract kan ik niet vinden. Ook niet via de website van Canal Digitaal

Dat de klacht verholpen wordt. Desnoods terugplaatsen van de oude software. Voor de update werkte alles naar genoegen. Als dat niet kan wil ik een voorstel van CD, zodat ik normaal weer TV kan kijken.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 02 september 2016 om 19:47 geantwoord

Geachte heer Medema,

U geeft aan dat u problemen heeft met uw ontvanger na de software update.

U heeft uw klacht al via verschillende wegen aan ons bekend gemaakt. Wij begrijpen goed dat dit een vervelend probleem is en gaan dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Echter om verwarring en misverstanden te voorkomen willen wij dit via één weg doen. Wij willen u vragen om reacties en vragen te beperken tot klachtenkompas.nl.

Met vriendelijke groeten,

Adrian
Webcare CanalDigitaal

Heeft op 02 september 2016 om 20:09 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Cees Medema

8 maanden geleden - Ik wacht hun voorstel tot oplossing af.

Reactie van de melder van de klacht Cees Medema

8 maanden geleden - Nogmaals: Het is geen oplossing voor het probleem. Heb de klacht via verschillende kanalen kenbaar gemaakt. Dit betreft een verzoek van CD om het via één kanaal af te handelen. Op voorwaarde dat dat leidt tot een oplossing van het probleem, wil ik daar, nadrukkelijk op hun verzoek, uiteraard aan meewerken.

Reactie van de melder van de klacht Cees Medema

8 maanden geleden - Vooralsnog dus (nog) geen akkoord.

8 maanden geleden - Nog niet, want er is nog geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Cees Medema