Klacht: ernstig gebrek aan klantvriendelijkheid/ beleefdheid!!!

op 11 september 2016 over Texaco in de categorie Tankstations

Op zondag 11 september zijn wij omstreeks 18.30 uur iets gaan eten in het restaurant van jullie Texaco tankstation in Beerse richting Antwerpen. Toen wij aankwamen hebben wij aan het personeel gevraagt of we met de honden in het restaurant binnen mochten. Het 3 tal jonge medewerkers melden ons vriendelijk dat dit geen enkel probleem is zolang ze enkel aan de tafel bleven en niet bij het eten kwamen. We begonnen aan ons eten tot een zekere Anja (een oudere vrouw, grijs haar en een bril) bij ons aan de tafel kwam en ons op een totaal respectloze, arrogante, onbeleefde manier kwam melden dat onze honden niet welkom zijn in het restaurant waar waar wij zatten te eten. Dit ongepaste gedrag van jullie medewerker werd zelfs ook gehoord tot bij de nabijgelegen tafels van onze tafel. Zelfs deze mensen vinden het absoluut niet gepast hoe jullie medewerkster reagerdeerde. Het toppunt is ook dat Anja niet in het restaurant werkte dat moment, maar in een glazen kotje zat waat de sigaretten werden verkocht aan de andere kant van het restaurant. Dit is de allerlaatste keer dat ik in jullie restaurant in Beerse richting Antwerpen ben geweest!!! Dit is zeker niet te wijten aan al jullie andere medewerkers die er werken want dit waren super vriendelijk mensen en hebben zich zelfs nog komen verontschuldigen in die Anja haar plaats. Spijtig dat ik deze ervaring heb gehad bij jullie want ik ben een zeer regelmatige klant zowel in België als Nederland en nooit nog geen problemen gehad bij jullie tot nu!!!

Als er vriendelijk personeel is. Dan voel je je ook welkom en kom je graag terug.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Texaco over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bonzozarah