Klacht: Ergenissen

op 03 augustus 2016 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Huis niet onderhouden , erg vuil, volgens ons afgelopen maanden niet schoongemaakt, vele dingen stuk zoals fornuis, bakpannen alles oude rommel , 2 buitenterasstoelen waarvan 1 kapot was, tuinbank groen en schots en scheef, verlichting stuk boven, verwarming die heel de dag bleef branden, en zo nog meer dingen, dan de restaurants op het park was verschrikkelijk en erg duur, lang wachten op eten dat al wel was betaald en dan te horen krijgen dat er bepaalde dingen op waren, zelfs kop koffie duurt half uur, allemaal jonge meisjes in bediening die volgens mij totaal geen uitleg hebben gehad waar ze mee bezig zijn, managers die rondlopen of ze de koning zijn maar niks doen, ga zo maar door. Onze kinderen vroegen of ze even een pen mochten lenen, dit kon niet want ze hadden er maar een en als die kwijt was had ze een probleem want ze moesten deze mee van huis nemen, ps erg kindvriendelijk als ik zo zou doen bij mij op de zaak, ben ik zo failliet. Dit was de eerste keer Sunparc maar geloof niet dat ze ons nog terug zien. Wel zonde, mooie omgeving , huisjes buitenkant ook goed alleen binnen! verschrikkelijk. Hier gaan we terug naar de jaren negentig. Zwembad was prima, maar op sommige plekken wel wat onderhoud nodig. Ik ben van mening dat het management van dit park heel goed moet nadenken of ze willen dat dit park over 5 jaar nog bestaat.

Laat ik over aan de directie. Van sun parcs

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 03 augustus 2016 om 12:27 geantwoord

Heeft op 03 augustus 2016 om 17:00 geantwoord

Vind dit een hele makkelijke oplossing van het manegtment van sun parcs mijn gevoel zegt dat dit zo'n standaard brief is die we snel sturen naar ontevreden gasten geef ze 100,00 € en gasten zijn tevreden . Ps volgens mij had ik ook al gezegd dat ik niet terug ga naar deze organisatie en volgens mij denken ze dan deze mensen zijn blij en houden nu wel de mond dicht , dat is mijn gevoel en daarmee komt mijn verpeste vakantie niet terug met vriendelijke groet iman de Keijzer

Alle klachten die gemeld zijn door Iman@rosmolen