Klacht: erg langzaam en verkeerd bezorgd.

op 08 mei 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

onlangs is er een pakketje voor mij op de post gedaan, dit was 21 april. op de 29-ste bleek mijn pakketje op een heel andere locatie te zijn afgeleverd. (echter heb ik daar zelf achter moeten komen via dat track en trace). ik ben niet tevreden over kiala, betaal ik hier 7.50 voor??

mijn voorkeur gaat uit naar postNL.

Gewenste Oplossing:

ik zou tevreden zijn als het pakketje sneller zou aankomen op het juiste afleveradres. een foutje kan gebeuren, maar houd de consument wel op de hoogte.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.deboer