Klacht: Ereader 2 jaar ‘hangt in slaapstand’ geboden oplossing, gratis vernietigen!!

Tagada op 05 september 2021 over Kobo Books in de categorie Boeken, Internetshops - Boeken en tijdschriften

In april 2019 kocht ik een kobo Clara ereader met bijpassende beschermhoes. Ik ben er altijd zeer zuinig mee geweest. Heb door omstandigheden nog niet veel boeken gelezen. Vorige week wilde ik verder lezen in mijn laatste aangeschafte boek (laatste deel 7 zussen) maar scherm bleef in de slaapstand hangen. Ik heb de reader uiteindelijk ter reparatie aangeboden en kreeg de reactie terug dat de garantie is verstreken en dat ze de reader niet maakten maar gratis wilden vernietigen of terugsturen! Ik ben hier echt boos over. Altijd zuinig geweest, artikel nog maar weinig gebruikt en nu dit!

Dat de reader een reset krijgt, gratis, aangezien het artikel niet door mijn toedoen kapot is gegaan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kobo Books

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kobo Books nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tagada