Klacht: Er wordt niet gereageerd op herhaaldelijk verzoek opheffen account

op 23 juli 2017 over Nederlandse Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 mei heb ik de Nederlandse Loterij verzocht mijn account op te heffen. Op 29 mei werd mij gevraagd of ik dit “echt” wilde. Op 30 mei heb ik bevestigd dat ik inderdaad mijn account wilde opheffen. Op 17 juni heb ik een reminder gestuurd dat ik nog geen reactie heb ontvangen. Een reactie bleef wederom uit. Op 9 juli heb ik een nieuwe reminder gestuurd. Tot op heden heb ik ook daar nog geen reactie op ontvangen. Terwijl in het automatische antwoord een antwoordtermijn van tien werkdagen genoemd wordt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn account alsnog opgeheven wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nederlandse Loterij over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht A C

2 maanden geleden - De klacht is nog niet in behandeling genomen door de Nederlandse Loterij.

Alle klachten die gemeld zijn door A C