Klacht: Er wordt niet gereageerd op een klacht

op 12 januari 2014 over actievandedag.nl in de categorie Coupon Sites

Op de factuur van actievandedag.nl stond dat we alleen nog toeristenbelasting (€ 1,25 pppn) moesten betalen bij een boeking van hotel De Jagerhorst in Leende. In het hotel werden er echter servicekosten (€ 3,50 pppn) in rekening gebracht.
Ik heb hierover op drie verschillende manier een klacht ingediend bij actievandedag.nl maar bijna een maand later heb ik nog geen enkele reactie van actievandedag.nl ontvangen. Blijkbaar is het geld binnen en ben ik niet meer interessant.

Ik ben tevreden als er op zijn minst wordt gereageerd op mijn klacht. De referentienummers die ik heb gekregen, zijn 213891, 221160 en 228262.

actievandedag.nl

Heeft op 19 februari 2014 om 10:10 geantwoord

Beste meneer Hoes,

allereerst onze excuses dat een reactie van onze kant zolang is uitgebleven. Wij kampen met een emailachterstand.

Uit onze gegevens blijkt niet dat in de orderbevestiging een bedrag heeft gestaan van 1,25 pppn. Op de actiepagina heeft het bedrag van 3,50€ pppn gestaan. Bent u van mening dat dit anders is, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Hopelijk heeft u een prettig verblijf gehad bij Hotel de Jagershorst!

Team ActievandeDag

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door actievandedag.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat actievandedag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ranja023