Klacht: Er wordt geld afgehaald

op 10 juli 2017 over SXDN in de categorie Datingsites

Hallo

Ik kreeg in een x aan incasso van sexy dating terwijl ik daar nog nooit heb opgezeten nou heb ik laatst een agenda besteld en die gaat ook via de betaling site maar dit bleek dus de inschrijving te zijn voor de dating site nu heb ik met de bank gebeld en die hebben alles geblokkeerd en ik heb de incasso van morgen geweigerd dus ze kunnen niks meer van mijn rekening halen de bank hebben allebij het idee van fraude wand de mails van sexy dating stonden geopend in ongelezen en ik heb ze nog nooit van mijn leven gelezen ik wil dat dit stopt terwijl ik alles heb uitgelegd aan de mensen van de sexy dating site zeggen ze dat ik de komende maanden moet betalen en ik heb zoiets van ik heb hier niks mee te maken en toch moet ik betalen ik vind dit belachelijk

Ik ben pas tevreden als ik niks meer hoef te betalen morgen zou er een rekening Af gaan en die ga ik zeker niet betalen net als de rekeningen die betaald moeten worden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SXDN

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SXDN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessicagroen