Klacht: er worden producten toegezonden die niet besteld zijn debitering van Mastercard

op 09 april 2020 over Carethy in de categorie Beauty & Wellness

Ik bestel op 1o.3.2020 bij Carethy via internet voor mijn echtgenote die dit voedingssupplement wil uittesten één doos Wobenzym plus van 240 caps.
Ik krijg 2 dozen toegezonden in afzonderlijke pakjes,
Ik betaal met mijn creditcard : Mastercard uitgegeven via Argenta Bank.
Wobenzym verzending 70.46 euro.
Mastercard houdt 2 x 70.46 euro af van mijn account op 11.3
(waarvoor ik mijn afrekening krijg via de post op 9.4.2020)
Ik krijg op 5.4 mail van Carethy dat er nog verdere dozen zullen opgestuurd worden : Nous vous informons que votre commande à été expédiée. Vous la recevrez dans les prochains jours. Ci-dessous vous trouverez un résumé de votre achat. waarop ik onmiddellijk geageer met een antwoordmail dat ik deze niet wens, omdat deze nooit besteld zijn.
Op 9.4 vind ik in mijn brievenbus nog een pak van Post.nl met nog 240 Wobenzym capsules, en wordt op mijn Master-Card account dd 3.4 nog eens 2 x 71.46 euro gecrediteerd. Daar ik de pakken van Post.nl in mijn brievenbus vind kan ik deze niet weigeren. Ik heb Argenta Bank op de hoogte gebracht van deze oplichting, evenals aan [email protected], ik zal eveneens klacht neerleggen bij de lokale politie.

na debitering van mijn Master account, terugname van de niet bestelde dozen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Carethy

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Carethy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jim goetze lier