Klacht: er worden extra kosten in rekening gebracht die niet overeengekomen zijn.

op 11 november 2017 over Pharmaxx in de categorie Apotheken

Ik heb via telefonische verkoop een dubbel proefpakket van cranberries en glucosamine besteld voor de kosten van verzending € 4,95 per eenmalige machtiging. Wordt er € 10,95 afgeschreven, ik een mailtje gestuurd kreeg mailtje terug dat dit handelings- en verzendkosten voor duhbel pakket was, ik had aan de telefoon nog specifiek gevraagd of dat dubbele pakket ook voor € 4,95 verzonden werd omdat ik het anders niet wilde hebben, werd mij toegezegd dat dat zo was. Ik heb betaling gestorneerd en netjes de verzendkosten zoals afgesproken € 4,95 aan Pharmaxx betaald, maar krijg nu verzoek voor betaling van resterende € 6,00 en anders komt er nog € 6,95 bij voor administratiekosten. Ik ben het hier niet mee eens. Telefonisch zijn ze niet te bereiken.

Ik heb zending ontvangen met een portosticker van € 4,95 erop en dat was ook afgesproken dus ik heb ook die € 4,95 betaald aan Pharmaxx, ik wil dus dat zij mij per email berichten dat het zo akkoord is en ik niets meer hoef te betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door