Klacht: Er word geld afgeboekt zonder toestemming van mijn rekening.

op 18 september 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag heeft Global connectie een afschrijving klaar gezet van mijn Rabobank rekening zonder mijn toestemming.

Gewenste Oplossing:

Geld terug storten op mijn rekening. En niets meer afschrijven!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 19 september 2016 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

19-Sept-2016 De heer Van Erp per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Mverp