Klacht: er is veel geld van mijn bankrekening gegaan zonder dat ik via jullie aankoop heb gedaan

op 08 maart 2020 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

er is op 25 februari via jullie 205€ naar londen gestuurt en van mijn bankrekening gegaan zonder ik iets via jullie heb aangekocht nog iets van gegevens aan jullie heb gegeven op vrijdag 6 maart is heel mijn loon van mijn bankrekening gegaan ook door jullie en naar londen gestuurt in 4 maal eerst 30,75€ dan 205€ dan nog is 393€ en dan nog is 500€ allemaal op 1 dag een heel loon
ik moet dan ook ten laatste vrijdag 13 maart al mijn geld terug op mijn rekening hebben ik heb nooit via jullie om het even wat gedaan en zeker geen gegevens aan jullie gegeven

ik ben pas tevreden dat ik ten laatste vrijdag 13 maart al mijn geld terug op mijn rekening heb ik heof een ander zijn kosten niet te betalen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door meeuws mirthe