Klacht: Er ging in mijn geval wel veel mis..

op 23 juli 2019 over ABS Autoherstel in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een kapotte voorbumper laten vervangen bij ABS Autoherstel Den Elzen in Breda. Prima ontvangst daar. Ook mijn verzoek om niet de bumper te repareren maar geheel te vervangen door een nieuwe werd gehoord.

De volgende problemen deden zich voor:
– bij ophalen zat de bumper aan een kant los
– de binnenschermen zaten verkeerd gemonteerd aan beide zijden
– slecht spuitwerk links en rechts uiteinde bumper (effect sinaasappel)

Ik heb een korte brief met uitleg geschreven aan de filiaalmanager en gevraagd om reactie. Tot op heden nog niets. Het laatste punt (spuitwerk) kwam ik tijdens mijn vakantie achter toen ik de auto waste.

Gewenste Oplossing:

Het lijkt me gepast dat iemand contact opneemt zodat we e.e.a. door kunnen spreken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ABS Autoherstel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PBRO