Klacht: epilator die niet doet wat het beloofd

op 14 juli 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb op 26-06-2017 een epilator besteld bij Blokker Een Philips Epilator BRE610/00 twv. 60,95. Deze is geleverd door de firma Jorz.Ik heb deze de eerste keer gebruikt maar het is een waardeloze epilator. De bedoeling is dat hij de haartjes, lange en kort eruit trekt. Na een uur ben ik , zonder resultaat, er mee opgehouden. Ik heb de epilator terug gestuurd naar de firma Jorz, die hem geleverd heeft. Maar kreeg hem retour omdat hij gebruikt was. Ja dit weet je toch van te voren niet?!?!?!

Ik heb hiervoor een Epilady gehad, een echt ouderwets apparaat, die fantastisch zijn werk deed, (was er eentje met een ijzer spiraal) Helaas is deze kapot gegaan na 10 jaar. Soortgelijk apparaat zou ik super graag weer willen hebben! Ook zou ik deze philips epilator BRE610/00 retour willen doen, ondanks het feit dat ik hem geprobeerd, dus gebruikt heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Baartman