Klacht: EPG tijden kloppen niet

op 12 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

sinds een paar dagen kloppen de EPG tijden niet en dat heeft dus ook gevolgen met opnames want de decoder neemt op tijd op van de klok dus alles wat je opneemt neemt die dus niet maar ipv neemt het programma op wat er na komt zijn er meerdere die hier ook last van hebben

zie afbeelding bv het RTL nieuws dat begint om 19:30 en niet 20:30

hier nog 2 duidelijke foto’s dat er iets niet klopt maar bij de SD kanalen klopt het wel en nee ga geen SD kijken of opnemen terwijl ik HD heb

die is toch wel te raden maar hoop meer op een keer sorry vanuit cd ivm alle problemen vanaf het begin tot nu ik heb

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 14 januari 2014 om 09:12 geantwoord

Beste,
Wij hebben uw klacht reeds in behandeling op facebook en zullen via die weg verder communiceren.

Webcare Team CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht arnhem75

3 jaren geleden - dat noem ik niet communiceren 1 a 2 keer iets zeggen en dan een dag wachten sorry hoor

Heeft op 22 januari 2014 om 15:17 geantwoord

is nog helemaal niet opgelost wel makkelijk zo even als opgelost zetten terwijl er niks is opgelost in en in triest

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Bericht van Canaldigitaal

3 jaren geleden - Beste, u geeft in uw Feedback over de oplossing aan dat uw klacht nog niet is opgelost. Zoals gemeld hebben wij uw klacht via Facebook in behandeling genomen en om die reden sluiten wij de klacht op Klacht.nl om het overzichtelijk te houden voor ons beide. Helaas is er geen andere optie dan de klacht als 'opgelost' te markeren wanneer wij deze sluiten, om via een andere weg op te pakken. Met vriendelijke groet, Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door arnhem75