Klacht: entree

op 17 juli 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

ik weet niet of het nog echt een klacht is hoor.
ik had onlangs gevraagd of ik weer het casino in zal mogen, ik heb een prima fiets om langs te kunnen gaan.
ik kan even bij jullie mijn leven relatief houden, in mijn woonhabitat is het af en aan van drukte waar ik slecht tegen kan.
ik gedraag me namelijk prima en geld is ook niet mijn probleem
ik heb nu weinig en genoeg maar in de toekomst wel weer wat meer.

als ik weer binnen mag en later mag herevalueren wat mijn tevredenheid inhoudt. dat u een beetje in de gaten kunt houden wie de probleemveroorzaker is. ik die als tevreden klant rustig wat wil spelen en me daarmee prima vermaak of de gene die bi mej of in de buurt komt zitten en me probeert op te naaien. als ik rustig wat kan spelen als vanouds, win or lose, heb je aan mij een tevreden klant. ik kom vaak met een tientje of 5 en meestal verlies ik dan , ik houd ook vaak niet op tijd op wanneer ik wel even iets win. dan gok ik door. dat zou ik ook niet kunnen doen. toch weet ik wat het is om een potje te winnen. dus ik kan het wel. en dat wil ik graag kunnen bereiken. JP helemaal leuk, maar dat is wellicht wat te hoog gegrepen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door HC bezoeker