Klacht: entree zonder attracties.

op 08 juli 2012 over Walibi Holland in de categorie Attractiepark

Afgelopen donderdag 5 juli j.l. zijn mijn vriend en ik met 2 vrienden naar Walibi World gegaan. De sfeer zat er al goed in en om 12:45 kwamen we aan op het parkeerterrein van Walibi. We kochten rond 13:00 de entree kaarten. Daarna zijn wij 1 attractie in geweest, de mexicaanse hoedjes. Daarna begon het wat te spetteren en ging de El Condor al dicht. Vervolgens ging het wat onweren en ging eigenlijk rond 13:00 alles dicht. Wij zijn toen gelijk naar het informatie punt helemaal terug bij het begin van het park gelopen en gevraagd wat te doen omdat wij pas net binnen waren. Daar werden wij allesbehalve vriendelijk te woord gestaan, sterker nog ik vond het onbeschoft. Wij gaven bij een dame het verhaal aan en zij gaf ons letterlijk de woorden, de attracties zijn niet dicht hoor. Wij weer in discussie en uiteindelijk gaf ze aan dat ze het ook niet wist. Toen zij geen aanstalten maakte om actie te gaan ondernemen vroeg de vriend van mij: maar kunt u dat niet navragen bij iemand, daarvoor bent u toch aan het werk hier? Toen werd ze helemaal kwaad en gaf ze aan dat ze anders helemaal niets ging doen. Ik kwam toen tussen beiden en heb netjes nogmaals verzocht of ze even wilde bellen. Dat deed ze uiteindelijk en gaf aan dat als we 2 uur wachtten en de attracties waren nog steeds dicht, wij een tegemoetkoming zouden krijgen. We vonden het toch zonde van ons geld en zijn daarom blijven wachten 2 uur lang. Het was overal benauwd en er braken her en der wat relletjes uit maar we zijn netjes blijven wachten.
Komen we na 2 uur terug, stonden we bij een andere dame en die gaf aan ja helaas in onze algemene voorwaarden staat dat wij er ook niets aan kunnen doen als het regent!!!! Ik begrijp 1 ding dan niet, waarom staan wij dan 2 uur te wachten op een oplossing!!!!!! Ja dat moesten we zelf maar uitzoeken, daarna werden we vervolgens genegeerd en konden wij naar haar zeggen daar ook niemand over te spreken krijgen, DOEEEIII!!
Ik ben echt ontzettend boos en teleurgesteld, een leuk dagje uit werd uiteindelijk wat mij betreft een nachtmerrie. Een hoop geld uitgegeven (ook drankjes en wat te eten tussendoor terwijl je 2 uur staat te wachten op niets af en 1 attractie waar we in zijn geweest!!!) Dit lijkt me toch ook niet de bedoeling voor toch een hoop geld m.b.t. entree!!!!

Eigenlijk wil ik helemaal niet meer bij Walibi World terugkomen, maar ik ben overgehaald door mijn vriend en vrienden aan te geven dat wij het graag nog ene keer zouden willen overdoen, maar dan op de kosten van Walibi. Dit omdat wij anders als wij direct naar huis zouden gaan als wij te horen zouden krijgen dat bij noodweer wij geen vergoeding zouden krijgen. Ik heb nu een hoop geld betaald om vervolgens in 1 x attractie gezeten te hebben, al met al een duur grapje. Plus ik ben woest over de slechte service die wij gekregen hebben!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Gitty van der Laan