Klacht: enter

op 26 mei 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

ik klaag al 3 jaar over te laat bezorgen van de krant , maar dit heeft niets geholpen. begin van dit jaar heb ik aan gegeven dat als de krant nog 1x te laat bezorgd zou worden , ik het abbo op zou zeggen. ik heb ruim 30 jaar een abbo op de telegraaf.
heeft niets geholpen, dus heb ik opgezegd. Werd toen gemeld dat ze me binnen 2 werkweken zouden bellen , en kijken wat er gedaan kon worden. tot nu toe niets meer gehoord.wel kreeg ik tijdens het telefonisch opzeggen tehoren van de telefoniste dat ik zowiezo nog 6 maanden aan hun vast zat ivm opzegtermijnen. vandaag weer de krant niet gekregen. Service Telegraaf beneden alle peil.
Tevens abbo op Autovisie opgezegd (ook Telegraaf)

per direct abbo stoppen en 1 kwartaal geld terug

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 mei 2018 om 13:08 geantwoord

Geachte mijnheer, mevrouw Jansman,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u het abonnement op De Telegraaf wilt opzeggen in verband met de te late bezorging van uw krant.

Wij begrijpen dat het erg vervelend voor u is om verder niets meer van ons te horen. Helaas blijkt uw opzegging niet juist in onze administratie verwerkt te zijn, waardoor u hier geen bevestiging van heeft ontvangen.

Wij hebben uw verzoek nu alsnog in onze administratie opgenomen. Binnen twee weken wordt u alsnog door ons benaderd om de einddatum van uw abonnement met u te bespreken. Mocht het niet lukken om u telefonisch te spreken, dan stoppen wij uw abonnement met ingang van 19 juli 2018.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Heeft op 11 juni 2018 om 21:34 geantwoord

weer de afspraak niet na gekomen door het belteam ; ze hebben 10 dagen geleden s,middags beloofd om s,avonds terug te bellen , maar tot op heden niets gehoord.
in 1 woordschandalig zoals de Telegraaf omgaat met 30 jarige klanten

Alle klachten die gemeld zijn door telegraafenter