Klacht: Enorme langdurige overlast van bezorger

op 18 augustus 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Goedemiddag.

Dit is nu alweer de 3e keer dat ik een klacht maak via dit formulier, en 3 maal eerder telefonisch, maar helaas er word niets aan gedaan.

In de wijk Loosduinen Den Haag 2552 RD rijd er een krantenbezorger als een gestoorde door de wijk heen op een bromfiets met het geluid van een straaljager. Met de brommer aan gooit hij kranten in de bus, en geeft vol gas als hij weer weg rijd. Als dit eenmalig zou zijn heb ik hier geen last van maar het is nu ondertussen al zo lang aan de gang dat wij er gewoon wakker van worden om kwart over 5 in de ochtend. Best AD ga hier met spoed iets aan doen want ik ben het echt spuugzat..

Geen overlast meer hebben van de bezorger in welke vorm dan ook, of bezorg de krant op normale werktijden. Iedereen moet vroeg zijn bed uit om te werken, en als je uit de slaap gehaald word, werkt dit de hele dag door

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rich070dh