Klacht: Enorme geluidsoverlast

op 09 augustus 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Ook hier in Krommenie zeer veel overlast van vliegtuigen. Bijna elke dag van de week een aaneenschakeling van vliegtuiglawaai. Ze vliegen aan twee kanten over/langs ons huis aan. Wielen al uitgeklapt dus je kan je voorstellen hoe laag ze overkomen. Je verstaat elkaar niet meer als je in de tuin zit of met de deur open. Sommige periodes is het zelfs geen halve minuut stil. Begint ’s ochtends al heel vroeg en gaat door tot na elven ’s avonds. Hele dag met oordoppen lopen vind ik geen oplossing. Ik ben blij als de wind vanuit een andere richting komt en de vliegtuigen een andere aanvliegroute hebben. Even bijkomen. Ik word er heel boos en gestresst van. En ik ben best wat gewend omdat ik vroeger langs de spoorlijn woonde (dat was prima te doen in vergelijking met het vliegtuiglawaai) Als ik dit had geweten was ik hier NOOIT gaan wonen. Ik wil graag verhuizen maar een andere huurwoning heb je niet zomaar. Daarnaast veel luchtvervuiling veroorzaakt door vliegtuigen.

Als ik kan verhuizen. Aanvliegroutes veranderen toch niet en vluchten verminderen ook niet. Als iemand tips heeft wat dat betreft hoor ik het graag!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meerrustvoormijnoren