Klacht: Enorm slechte service

op 22 december 2017 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Ik ondervind momenteel wat problemen met P. Klerkx.

– Op 12 november 2017 hebben mijn partner en ik 6 eetkamerstoelen besteld alsmede een lamp, ordernummer P757TD
– Deze items zouden voor de kerst met gemak geleverd kunnen worden
– Op 13 december bel ik u voor een bezorg afspraak.

De Lamp
– Op 13 december vertelt u mij dat de lamp -die op 12 december bij u geleverd zou worden- niet bij u aanwezig is. Ik ben hierover niet geïnformeerd, dat was u nog van plan.
– U geeft aan dat de lamp wel voor jaareinde bij uw magazijn binnen is maar niet door u bij mij geleverd kan worden waarbij gedurende ieder contact een andere reden opgegeven wordt. De een vertelt dat de route van uw transport tussen kerst en O&N al vol zit, de andere vertelt mij dat er überhaupt geen transport plaatsvindt in die periode.
– Ik vertel u dat dat problematisch is. Ik verhuis immers komende week naar mijn woning en een bouwlamp is wat minder gezellig….
– Ik opper u suggesties; ik kan naar Waalwijk komen om de lamp te halen, dit mag niet. Dat is niet volgens uw regels. Een koeriersdienst bestellen wilt ook niet aan meewerken.
– Na enig gemopper maken wij een afspraak voor 5 januari. De stoelen kunt u wel leveren voor de kerst, immers deze zijn er al. U bentw wel voornemens mij de kosten van beide bezorgingen in rekening te brengen (a 2 x 75,-). Na weer een aantal maal contact zegt u toe de 2e bezorging niet in rekening te brengen,
– Na een bezoek aan de winkel in Amsterdam met de vraag of wij de lamp vd showroom mogen hebben doet de aardige meneer van uw filiaal de moeite voor een tegemoetkoming. Beide bezorgingen worden niet in rekening gebracht. Helaas krijgen we het showroommodel niet mee maar de tegemoetkoming wordt gewaardeerd.

De stoelen
– De afspraak voor de levering van de stoelen is gemaakt voor 22 december 2017. Ik moet hiervoor de gehele dag mijn agenda vrijhouden, daar ik pas 2 dagen van tevoren mag vernemen welk tijdslot u uitkiest om te bezorgen. Ik mag hier ook geen voorkeur in aangeven. Ik geef aan dat het ’s ochtends erg lastig wordt, maar ach ik ben al blij dat de stoelen er op tijd zullen zijn. Tevens geeft u mij aan dat ik een half uurtje vooraf gebeld wordt, zodat ik niet ter plaatse hoef te wachten. Attent!
– Woensdag 20 december ontvang ik het bericht dat u tussen 7 en 10’s ochtends de stoelen komt bezorgen.
– Mijn vriend neemt de honneurs waar waarvoor hij een ochtend vrij neemt. Om half negen belt u mij dat u voor de deur staat en vergeten bent 30 min van tevoren te bellen… Gelukkig is mijn vriend toevallig al ter plaatse. Ik druk u op het hart voorzichtig te zijn met de bezorging ivm mijn recentelijk gestucte en geschilderde muren en kozijnen. U verzekerd mij dat dit goedkomt.
– De stoelen die u levert zijn niet degene die ik besteld heb. De bezorger belt direct met de klantenservice, zo ook ikzelf
– Ik heb 6 stoelen besteld, waarvan vier cognac en twee donkergrijze. U geeft aan dat de cognac stoelen nog bij u in het magazijn in Waalwijk staan en nooit zijn ingeladen. De twee donkergrijze stoelen heeft u überhaupt niet binnengekregen. U geeft aan dat er geen mogelijkheid meer is om de stoelen voor de jaarwisseling te bezorgen…
– Een woonkamer zonder lamp en zonder stoelen de komende drie weken… hmmmm
– U bezorger neemt de foutief geleverde stoelen weer mee en daarmee ook twee stukken uit mijn net gestucte muur.
– Ik bel meermaals tussen half negen en kwart over negen om u dringend te verzoeken mijn stoelen voor kerst te leveren. Ik vraag u tevens een manager hierover te informeren en mij te laten terugbellen. tevens geef ik u de schade die berokkend is op. U vraagt mij foto’s te sturen. Dit heb ik direct gedaan. Ik zal voor de lunch worden teruggebeld door ene Miranda.
– Om iets na drieen belt u (niet Miranda) mij op om te vertellen dat de bezorger niet meer naar mijn huis wil komen. Wel kan eea naar adam zuidoost gebracht worden, waar ik de stoelen (slechts vier van de zes) zelf mag halen.
– Los van het gebrek aan een auto waarmee vier stoelen in een keer te vervoeren zijn alsmede de tijd dat het mij kost, leg ik uit dat eea onacceptabel is, mede gezien de historie. De stoelen brengt u maar naar mijn huis.
– Het is nu 16.00 uur op 22 december en ik heb meermalen gebeld. Miranda schijnt mij nog terug te bellen…

Merry X-mas P.Klerkx, geniet ervan!

Als mijn lamp en (alle 6) stoelen voor jaareinde worden geleverd,

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Piet Klerkx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Piet Klerkx

Heeft op 27 december 2017 om 16:04 geantwoord

Beste mevrouw Drinkhill

Dank u wel voor het plaatsen van uw bericht.
Wat vervelend te lezen dat er vertraging is opgelopen met uw order en u de meubelen niet op de afgesproken tijd geleverd zijn.

Uiteraard is het goed te lezen dat er vandaag reeds contact is geweest en u er samen met haar een oplossing hebben gevonden.

Koen, webcare Piet Klerkx

Alle klachten die gemeld zijn door Suuzd