Klacht: Enorm slechte service

op 11 juni 2016 over Kemkens Installatiebedrijf in de categorie CV Ketels

Mijn moeder zit al de hele dag zonder warm water, omdat kemkens te beroerd is om een monteur langs te sturen! 5 keer gebeld. ….1e keer gaf men aan dat mijn moeder de ketel bij moest vullen. Mijn moeder is een oudere alleenstaande vrouw die met gezondheid problemen kampt en dit niet zelfstandig meer kan…..kemkens hoort gewoon bij oudere mensen dit probleem op te lossen! 2e keer was de ketel bijgevuld Door Hulp van derde, maar ketel deed niks….mevrouw kemkens gaf aan resetsleutel in te drukken…..mijn moeder moest er voor op de knieën om te kunnen zien hoe dit moest wat voor gaar zo goed als onmogelijk is…..Ze moest 15 minuten wachten en dan terug bellen….3e keer deed de ketel nog niks….mevrouw kemkens gaf aan dat er morgen pas een monteur kon komen…..zelf heb ik toen direct daarna voor mijn moeder weer gebeld. .4e keer…mevrouw kemkens was alles behalve vriendelijk en behulpzaam en gaf aan (het was 19:10 uur) dat ik te laat was met bellen want er was een zomerrooster en dat houdt in dat na 19:00 uur er niemand meer kan komen en dat er pas iemand komt als men bijvoorbeeld terminaal zou zijn! In eens gaf mevrouw kemkens aan dat er toch vanavond nog een monteur zou komen……..om 23:00 uur nog geen monteur gezien. ..weer gebeld 5e keer…..mijnheer kemkens gaf aan dat het niet de afspraak was dat er vandaag een monteur zou komen maar morgen pas en wij dus weer voor niks hebben zitten wachten. Dit is respectloos met ouderen klanten omgaan. Waardeloos!

Ik ben tevreden wanneer kemkens het probleem oplost en inziet dat men met ouderen en zwakkere mensen respect vol moet omgaan. En excuses aanbied en zeer zeker ook leert om beloftes na te komen!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kemkens Installatiebedrijf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kemkens Installatiebedrijf in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door M. Gesthuizen