Klacht: Ennio Morricone 25/06/2016

op 15 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 16 juni 2016 om 08:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben onderzocht wat er met uw order is gebeurd. Wij willen graag onze excuses aanbieden voor de vertraging en daardoor late levering, maar uw kaarten worden vandaag alsnog per email aan u verstuurd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en bedanken u voor uw enorme geduld. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan vernemen wij het graag.

Alle klachten die gemeld zijn door LucV