Klacht: enkele reis online kocht, mijn bank betaald ( kan betaalbewijs )het ticket niet uitgegeven

op 13 mei 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht 11 mei online www. ryanar.com/nl.nl enkele reis Eindhoven naar Porto Portugal – Betaald mijn bank ook. Ryanair- Zegt, mijn bank weigerde betaling. Dit is niet correct
Ik chat op 12-05 en ryanair niks.
Gebeld op 13 en …
Ryanair

Af & Bij: NL43ABNA0621476846
€ 57,99 1 van 1

J da Silva Passos Guimaraes en M Martins Seabra
11-05-2016 Naam: Ryanair by Adyen GT 57,99
Omschrijving: 4814629771420101
0030001574553476 JU4QUH 383184255
IBAN: NL43ABNA0621476846
Kenmerk: 11-05-2016 16:33 0030001574553476
A
Storing – iDEAL en ABN op 11 mei was precis 16.33 uur

Gewenste Oplossing:

Niets zal me gelukkig maken .
Mijn moeder was erg in de war , ik onbeantwoord.
Verloren tijd , geduld , opstand . Drie dagen later nog steeds niet mijn geld weten.
Ik wil een reactie van u.
Mijn Email - marilia_seabra@live.com
adress. Wilhelminastraat,8a
4701GW Roosendaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw Seabra